piątek, 6 listopada 2015

Wyzwanie z Gościem #47

Ani się obejrzeliśmy, a już mamy listopad. Niedługo, szybciej pewnie niż nam się wydaje ;) nadejdą święta Bożego Narodzenia. Może więc warto nieco bardziej intensywne zabrać się za przygotowanie kartek świątecznych, a może nawet pomyśleć o bożonarodzeniowych dekoracjach? Żeby nieco zmobilizować Was do świątecznego scrapowania, Klaudia przygotowała inspirujący mood board:

Źródło 1, źródło 2, źródło 3, źródło 4, źródło 5

A może tablica Klaudii zachęci Was do stworzenia prac w zupełnie innym klimacie? W końcu te cudne fotografie mogą zainspirować Was nie tylko świątecznie ;)

Zasady naszych wyzwań są bardzo proste:

1. Należy wykonać scrapową pracę zgodnie z wytycznymi wyzwania. Koniecznie zwróćcie na to uwagę! Inspiracja tablicą musi być widoczna :-) Możecie zainspirować się np. kolorami (ale nie jest to konieczne), elementami, które na niej znajdziecie, tematem... Napiszcie w poście z wyzwaniową pracą, co zainspirowało Was do jej stworzenia.
2. Forma pracy jest dowolna. 
3. Na wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę. 
4. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdy wcześniej. 
5. Wyzwanie można łączyć z innymi. Nie przesadźcie jednak z liczbą wyzwań, na które zgłaszacie prace. Ważne: dopuszczamy zgłoszenie pracy na jeszcze dwa inne wyzwania. Jeśli praca zostanie zgłoszona na większą liczbę wyzwań, oczywiście nie usuniemy jej, bo bardzo szanujemy Waszą pracę, ale nie weźmie ona udziału w przyznawaniu nagrody i wyróżnień.  
6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą. 
7. Nie musicie wykorzystać produktów Rapakivi, ale jeśli znajdą się one w Waszej pracy, będzie nam naprawdę bardzo miło :-)
8. Prosimy bardzo, żeby dodając swoją pracę na wyzwanie, podpisać ją (wpisać w polu "link title") swoim nickiem albo imieniem lub nazwiskiem (zależnie od tego pod jaką nazwą tworzycie swojego bloga). Bardzo prosimy nie wpisywać tam tytułu posta albo nazwy bloga, bo to czasami utrudnia nam to identyfikację autora pracy.


Dzisiaj, w zachęcaniu Was do udziału w wyzwaniu, pomagać nam będzie Aga Baraniak - zwyciężczyni wrześniowej edycji zabawy.



Jestem Aga, tworzę jako Sztuczki-Magiczki. Mam prawie 33 lata i bawię się jak dziecko w kolorkach, mikrokulkach, papierkach i innych cudach…..
Z początkiem roku 2015 zaczęłam dłubać w papierach. Po krótkim czasie poczułam mięte do mediów. I tak pozostało.
Znalazłam sobie zajęcie, które pozwala mi odpocząć. Jestem matką dwójki małych dzieciaczków, więc po całym dniu „walki” moje biureczko staje się dla mnie azylem. Gdyby nie to, to bym zamęczyła męża i dzieci :)
Nigdy nie miałam zdolności plastycznych, bazgrałam okrutnie, że nawet z dzieckiem nie podejmowałam próby wykonywania prac plastycznych. I tak pozostało :).  Jednak media nie wymagają ode mnie ogromnego porządku i precyzji, można pobałaganić, interpretować temat dowolnie, można improwizować w trakcie :) Bardzo mi to odpowiada. Nie wyobrażam sobie swoich prac poukładanych na tip top – gdyż jestem bałaganiarą :). Uwielbiam w swoich pracach wykorzystywać różne starocie wędrujące po domu z szuflady do szuflady. Zbieram po rodzinie pozrywane łańcuszki, pojedyncze kolczyki, metalowe gadżety i wszystko inne co przykuje moją uwagę.

Twórczość Agi możecie podziwiać na Jej blogu ---> http://sztuczkimagiczki.blogspot.com/

Aga stworzyła przepiękny scrap:


Delikatne, szare tło skomponowała z pięknymi ognistymi, barwami. Zerknijcie tylko na te detale:




Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=952&controller=product&id_lang=7


Klaudia stworzyła świąteczną kartkę:


Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1122&controller=product&id_lang=7


Aga przygotowała kartkę urodzinową:




Wykorzystane materiały:




Aszczka stworzyła dwie urocze kartki świąteczne:





Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1146&controller=product&id_lang=7


Wiola stworzyła świąteczną kartkę ze złotą bombką:


Wykorzystane materiały:




Ki przygotowała złotą, wstążkową bombkę:


Wykorzystane materiały:



Dla zwycięzcy zabawy mamy zaproszenie do wspólnej zabawy w styczniu i przydasiową nagrodę:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1140&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1119&controller=product&id_lang=7

Na Wasze prace czekamy do niedzieli 29 listopada do północy.


4 komentarze:

  1. Świetne inspiracje! Scrap jest fantastyczny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu mam problem z załączeniem pracy. Przesyłam link: http://atelierbymary.blogspot.com/2015/11/swiatecznie.html Bardzo proszę o dołączenie. Dziękuję. Mary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz dołączyłam pracę ;-D Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu!

      Usuń

Dziękujemy za komentarz :-)