poniedziałek, 26 października 2015

Świąteczne kartkowanie po Karmelkowemu :)

Dzisiaj gościnnie zawitała do nas Karmeleiro, żeby pokazać Wam, co wyczarowała z naszej nowej kolekcji Jolly&Bright :)


Zachwyciła mnie najnowsza kolekcja papierów Rapakivi "Jolly&Bright" i nie mogłam się jej długo opierać. Dlatego też z przyjemnością przyjęłam zaproszenie, by wykonać specjalnie dla Was kilka inspiracji. Powstały trzy kartki, wszystkie w zbliżonej kolorystyce. Beżowej z nutką złota. Te kolory wydają mi się ciepłe i przytulne. Wykorzystałam też paski z elementami do wycięcia, bo lubię na świątecznych kartach obrazki, które przedstawiają zimowy krajobraz. Do tego kilka drobnych dodatków, które również możecie znaleźć w sklepie i kartki gotowe. Teraz czekają na swoich właścicieli.








Pozdrawiam,





Do stworzenia tych pięknych kartek Karmeleiro wykorzystała:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=679&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1122&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)