czwartek, 3 września 2015

Emerytalnie...

Cześć Kochani :)))


Choć dawno mnie tu nie było, najwyższa pora nieco się przypomnieć, robiąc przy okazji porządki w scrapowych szufladach pracowni, w ręce wpadły mi kiviowe kwiatuszki i piękne żółto-kremowe kuleczki, które skrzętnie upchałam w mojej kwiatowej kompozycji dumnie zdobiącej front sporej (a3 składane do a4) kartki gratulacyjnej wykonanej na okoliczność przejścia na emeryturę jednej z tutejszych pracownic Sądu. Do kompletu powstało również pudełko prezentowe skrywające w swoim wnętrzu pamiątkowy drobiazg od kolegów z pracy...






Do wykonania karteczki wykorzystałam m.in.:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=618&controller=product&id_lang=7


Jak Wam się podoba?
Pozdrawiam Was gorąco ;))




1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)