wtorek, 6 stycznia 2015

Ramka dla babci ... dla prababci ...

Czy ktoś wie, kiedy jest święto prababci? Czy w dzień babci :P

Ta rameczka to prezent dla mojej babci (jedynej, która mi jeszcze została) i w sumie prezent dla prababci ... bo od Kaju też. Z tyłu odcisnęła swój znak - rączkę!


Rameczka powstała na bazie tekturek, które możecie znaleźć w sklepie Rapakivi. Bazę pokryłam cudnym zielonym papierem Cozy&Warm idealnie wpisującym się w kolorystykę fotografii. Napis LOVE i maleńkie serduszka pomalowałam lakierem do paznokci i pokryłam crackle. (Ten naniesiony "mokre w mokre" daje po wyschnięciu fajny efekt stłuczonego szkła!) Wycinanki podkolorowałam żelopisami :)


W rozpędzie wykonałam jeszcze - utrzymany w podobnej konwencji - taki oto magnesik na lodówkę dla mojej mamy, czyli babci Kaju, (język poplątać można) wykorzystując środkową ramkę z zestawu foto. Uwielbiam to zdjęcie. W każdej oprawie potrafi "się obronić" :D


W planie mam jeszcze kilka podobnych projektów, w końcu rodzinka liczna ;)


Wykorzystane materiały:
- papier z kolekcji Rapakivi "Cozy&Warm" #1
- tekturka "serduszka małe"
- tekturka "napis LOVE małe"
- tekturka "zestaw foto"
- tekturka "motylki małe"

4 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)