piątek, 7 listopada 2014

Wyjątkowe urodziny z Little Sweetheat

Kartkę, którą dzisiaj chcę Wam pokazać, przygotowałam na 80-te urodziny pewnej pani. Wyjątkowa uroczystość wymaga wyjątkowej oprawy, więc pomyślałam, że idealnie sprawdzą się w tym przypadku papiery z kolekcji Little Sweetheart. Postawiłam na różowe arkusze, których kolor nie jest krzykliwy, ale delikatny i stonowany, przez co bardzo elegancki. Kartkę rozjaśniłam odrobiną kremowego papieru.


Nie byłabym sobą, gdybym nie ozdobiła jej kwiatami. Tym razem sięgnęłam po mniejsze i większe papierowe róże, dodałam wykrojnikowe listki, a bukiet uzupełniłam perłowymi pręcikami. Na mini tagu umieściłam cyferki, żeby podkreślić, z jakiej okazji wręczana jest kartka :-)


Pozdrawiam i życzę miłego dnia :-)




W pracy wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)