piątek, 31 października 2014

Zainspiruj się! #7 - W jesiennej tonacji - część III

Dzisiaj na blogu znajdziecie kilka jesiennych inspiracji od naszego DT.

Wcześniej mogliście zobaczyć już fantastyczny leśny domek Rudolpha ---> klik, klik
oraz cudną, słoneczną kartkę Asicy ---> klik, klik

Ja przygotowałam scrap z jesiennym zdjęciem z uroczym muchomorkiem :-)


Jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. Uwielbiam te kolory, zapachy, ciepłe zachody słońca i poranne mgły... ale chyba najbardziej lubię spacery po lesie, nawet niekoniecznie w poszukiwaniu grzybów ;-) 


Kiedy myślę o pracy w jesiennym klimacie do głowy przychodzi mi... kompletny misz-masz ;-) Jesień to dla mnie bogactwo kolorów i faktur, dlatego w mojej pracy centralnym elementem jest trochę bałaganiarska kompozycja. Znajdziecie w niej wszystko - kawałki flizelinowej chusteczki, kolorowy mech, kwiatki, kilka rodzajów owoców i pręcików kwiatowych, cudnego, styropianowego muchomorka, wykrojnikowe wycinanki, a nawet listki ostrokrzewu, które świetnie wpasowały się w jesienny klimat pracy ;-)



Pozdrawiam cieplutko :-)



Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)