wtorek, 15 lipca 2014

Zainspiruj się #4 - Złote myśli i cytaty - część 1



Dzisiaj mamy dla Was kolejną porcję inspiracji, tym razem skupimy się na cytatach i aforyzmach.

Nie bardzo miałam pomysł na konkretny cytat, więc poszukałam w internecie czegoś związanego z dziećmi i tak natknęłam się na tekst, który przemówił mi do serca:

"Nie tylko dziecko
przychodzi na świat
przez matkę,
lecz również matka
poprzez dziecko".
/Gertrud von Le Fort/

Macierzyństwo sprawia, że jeszcze bardziej czuję się kobietą, dlatego właśnie do zrobienia swojego scrapa wybrałam róż i fiolet z najnowszej kolekcji Lacy Sunset:


Powyższy cytat umieściłam na jednym z tekturowych tagów dostępnych w sklepie Rapakivi, który okleiłam papierem Fairy Floss #4 i trochę potuszowałam:



Żeby dodać swojej pracy więcej kobiecości, wykorzystałam przepiękne papierowe kwiatki:



Dorzuciłam też kilka cekinów i tekturowe małe motylki, a tło dodatkowo pochlapałam ecoliną:


Mam nadzieję, że Wam także przypadła do gustu kolekcja Lacy Sunset i że stworzycie z niej piękne, kobiece, subtelne prace.

Pozdrawiam,
Katrina 

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)