poniedziałek, 21 lipca 2014

We fioletach


Witajcie!
Dziś chcę Wam pokazać kartkę przygotowaną na letni ślub. Do tego idealnie nadawała się kolekcja papierów "Lacy Sunset", która kojarzy mi się z ciepłymi letnimi wieczorami na plaży :-)

Jako tło kartki użyłam fioletowej strony papieru Lacy Sunset #3, za to na pierwszym planie pojawił się papier Lacy Sunset #2, który przeszyłam na brzegach grubą jasnobrązową nicią. Okrągły napis umieściłam na delikatnej papierowej serwetce - wybrałam kremową, aby nie rzucała się za bardzo w oczy.

Kartkę przewiązałam fioletową wstążką w groszki, którą owinęłam białym lnianym sznurkiem. Na letniej pracy nie mogło zabraknąć motyli - moje wycięłam z taga Lacy Sunset #2 oraz papieru Lacy Sunset #4 (najmniejszy motylek) i ozdobiłam fioletowymi półperełkami.


Na koniec dodałam delikatny bukiecik różyczek, do którego dodałam pręciki i listki (wycięte z resztek taga)
I jeszcze raz kartka w całości:
Pozdrawiam :-)

Magda (Witch_M)

Materiały:
- papier Lacy Sunset #2
- papier Lacy Sunset #3
- papier Lacy Sunset #4
- tagi Lacy Sunset #2
- wstążka w groszki 12mm fioletowa
- sznurek lniany bielony
- pręciki w kiściach fioletowe
- pręciki perłowe 3mm różowe
- różyczki 15 mm łososiowe
- róże 25 mm kremowe
- różyczki 15 mm kremowe

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)