wtorek, 11 marca 2014

A mi lato w głowie siedzi



Witajcie, wiosna nie przyszła jeszcze, ba, zima powinna być w pełni a mnie się marzy o lecie... Plaża, morska piana, muszelki... Stąd mi mój tag, pełen plażowych akcentów, lekki jak bryza ale dużo się na nim dzieje.




Kuleczki "winogrona" przypominaja mi spienione morskie fale, a cekiny kolor wody na Lazurowym Wybrzeżu...






A czy Wy już myślicie o lecie?

Użyłam:

papiery z zestawu Fairy Floss
kuleczki winogronowe
cekiny szmaragdowe
cekiny seledynowe
kryształki
rożyczki białe
drobne różyczki niebieskie
półperełki
sznurek pakowy szafirowy
pręciki perłowe 

3 komentarze:

  1. Ojjj dzieje się dzieje :)) Wiem, bo jestem szczęśliwą posiadaczką tego cudeńka ;) Nastrojowy i klimatyczny tag :) Dziękuję raz jeszcze :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, że Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ! super kompozycja, też bym chciała być szczęśliwą posiadaczką owego taga...pocieszam się zdjęciami i podziwiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)