piątek, 18 października 2013

Jesień - dzień 7. Bukiet owoców i kwiatów


Jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku... pomijając oczywiście takie dni, jak dzisiaj, kiedy deszczowa pogoda naprawdę daje się we znaki. Dla mnie jesień to z pewnością feeria barw, mnóstwo ciepłych kolorów, nieskończone ilości odcieni żółci, pomarańczu, czerwieni i brązu. To fantastyczne kwiaty w naszym przydomowym ogrodzie - astry, dalie, aksamitki - i mnóstwo owoców w sadzie. 

Dlatego z okazji jesiennych inspiracji postanowiłam przygotować kartkę z bukietem owoców i kwiatów:


W kartce wykorzystałam papiery z kolekcji Warm Memories, która jak sami widzicie, nie jest koniecznie kolekcją zimową. Dodałam też kawałek pomarańczowej, brokatowej wstążki, żeby było naprawdę na bogato :-)))


W bukiecie znalazły się słoneczniki, żółto-pomarańczowe bibułkowe róże, drobniutkie różyczki w kolorze pomarańczowym  oraz mnóstwo owoców - jabłuszko i kilka rodzajów kuleczek głogu. Ciepłe barwy bukietu przełamałam kilkoma zielonymi listkami z papieru Just a Note #4, które pokryłam tuszami distress i preparatem glossy accents. 


A Wam z czym kojarzy się jesień? 

Pozdrawiam cieplutko,

Ivy


Wykorzystane materiały:

- papier Warm Memories #2;
- papier Warm Memories #7;
- papier Just a Note #4;

2 komentarze:

  1. Śliczny karteczkowy bukiecik :) A jesień to też moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :) W takim wydaniu jesień jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)