poniedziałek, 30 września 2013

Koniec lata


Zanim na dobre zaczniemy inspirować się jesiennymi pejzażami, postanowiłam pożegnać się z latem. I tak powstał scrap ze zdjęciem, które zrobiliśmy dwa lata temu żegnając się z morzem:


Dawno nie wykorzystywałam jednokolorowego kartonu jako bazy, więc przy okazji pobawiłam się trochę farbą akrylową. Do wykonania borderów użyłam także papierowych serwetek, które przyozdobiłam półperełkami, kryształkami i białym sznurkiem:


Na koniec mam dla Was zbliżenie na punkt centralny LO'sa - czyli obramowanie zdjęcia:


Całkiem przypadkiem ten scrap wyszedł trochę zimowy już... ale to akurat świetnie harmonizuje z naszymi minami, bo ja nie lubię zimy, zdecydowanie wolę lato. A jak jest u Was? Cieszycie się, że już zaczęła się jesień i że zbliża się powoli zima, czy razem ze mną smucicie się z końca lata?

Pozdrawiam,
Katrina


Wykorzystane materiały:
karton ozdobny 30x30 cm California Blue
papier Be Optimistic #3
papier Be Optimistic #4
papier Hot&Cold #6
serwetki papierowe 10 cm białe
półperełki 6 mm białe
kryształki samoprzylepne 6 mm opal
sznurek lniany 1 mm bielony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)