piątek, 5 lipca 2013

Wyzwanie z Gościem #19

Witajcie,

nadszedł czas na kolejne wyzwanie, ale najpierw mamy dla Was wyniki czerwcowej zabawy.

Wyróżnienie top3


chcielibyśmy przyznać:

Ani S

Cudaczkowi

Eli17

a nagrodę główną, czyli ten zestaw produktów


i gościnny udział w kolejnym wyzwaniu przyznajemy

...

...

...

Cudaczkowi :-)

Gratulujemy i prosimy o kontakt mailowy (iwona@scrapakivi.com)

W lipcu wytyczne do wyzwania przygotowała Kalina


„Witam, mam na imię Basia, choć w wirtualnym świecie przedstawiam się jako Kalina. Od kilku lat każdą wolną chwilę poświęcam robótkom,  początkowo było to jedynie robienie prostych kartek dla znajomych a przerodziło się w prawdziwą pasję, bez której nie wyobrażam sobie życia. Robię nie tylko kartki ale próbuję wszystkiego co mnie fascynuje, zachwyca i co jestem wstanie zrobić. Moje skromne prace możecie zobaczyć na blogu - http://www.kalinowy.blogspot.com/ - zapraszam do odwiedzin!

Jest mi bardzo miło, że moja praca została zauważona i dzięki temu mogłam podać wytyczne do kolejnego wyzwania. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić ;)"


Wytyczne Kaliny:

- minimum trzy kwiatki zrobione własnoręcznie;
- tekturka;
- tag

A my mamy dla Was mapki:

- kartkowo-uniwersalną



- i scrapową


Kalina przygotowała przepiękną kartkę ze ślicznymi różami






Nasze zdolne projektantki także przygotowały dla Was kilka inspiracji



Noomiy stworzyła piękną kartkę w odcieniach różu:




Ki przygotowała fantastyczne notesy:

Klaudia stworzyła przepiękną, pełną warstw kartkę:



Karmeleiro przygotowała przepiękną kartkę ślubną:



Magda stworzyła uroczą, optymistyczną kartkę:




A nagrodą w tym wyzwaniu jest zestaw marynistyczny,


w którym znajdziecie:

- kartony rough absolute white - 3 szt.;
- bazy do kartek a6 - 25 szt.
- papier Be Optimistic #1 - 3 szt;
- papier Be Optimistic #3 - 3 szt;
- papier Hot&Cold #1 - 3 szt;
- papier Hot&Cold #4 - 3 szt;
- papier Hot&Cold #5 - 3 szt;
- sznurek lniany bielony 5 m;
- sznurek lniany naturalny 5 m;
- białą wstążkę atłasową w drobne groszki;
- czerwoną wstążkę atłasową w drobne groszki;
- karbowane róże w kolorze białym;
- białe goździki z perełkami;
- białe klasyczne różyczki 20 mm;
- różyczki "bibułki" ciemnoniebieskie;
- drobne różyczki 15 mm w kolorze czerwonym;
- drobne różyczki 15 mm w kolorze jasnoniebieskim;
- duże białe róże z tiulem;
- półperełki samoprzylepne 6 mm białe;
- pręciki perłowe 3 mm ecru;
- pręciki perłowe 6 mm kremowe;
- papierowe serwetki 10 cm;
- cekiny błękitne opalizujące.

Zanim przystąpicie do naszego wyzwania, przypominamy o kilku zasadach:

1. Na wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę.
2. Praca zgłaszana na wyzwanie musi być nowa, nie publikowana nigdzie wcześniej.
3. Wyzwanie można łączyć z innymi.
4. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą.
5. Nie musicie używać produktów Rapakivi, ale będzie nam bardzo miło, jeśli pojawią się one w Waszej pracy :-)

Na prace czekamy do 21 lipca.

5 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę,dziękuję za wyróżnienie,gratuluję pozostałym dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, dobre wieści dotarły do mnie z pierwszej ręki na DLWC :) Bardzo dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Mam :D Mapka świetna i wyzwanie też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne mapki
    ale mam pytanie czy można by ją użyć do okładki albumu? czy tylko kartka bądź scrap?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mapka :) Tak mi się spodobała, że z wrażenia nie doczytałam reszty wytycznych wyzwania :D Trudno. Ale jako że z mapki skorzystałam, podaję linka: http://angi-style.blogspot.com/2013/07/z-motylem.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)