wtorek, 30 lipca 2013

Kwiecista kartka



Witajcie, dzisiaj przychodzę z bardzo kwiecistą karteczką.

W sklepie Rapakivi dostępnych jest mnóstwo wspaniałych kwiatów, z których układać można przeróżne kompozycje :)




Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!

Klaudia


Przy tworzeniu kartki wykorzystałam:

Papier A Time4Joy 6
Papier Just a Note 3/6
Papier Just a Note 6/6
Sznurek lniany 1 mm bielony
Różyczki "bibułki" białe 20 mm
Różyczki "bibułki" jasnofioletowe cieniowane 20 mm
Różyczki "bibułki" zielone 20 mm
Różane pączki 10 mm białe
Delikatne różyczki 15 mm białe
Drobne różyczki 15 mm białe
Klasyczne róże 25 mm białe
Goździki z tiulem 20 mm białe
Różyczki cieniowane kremowo-różowe 30 mm
Duże, karbowane róże 30 mm różowe
Różyczki drobne 15 mm jasnozielone
Drobniutkie różyczki 10 mm białe
Pręciki perłowe 3 mm białe
Pręciki perłowe 6 mm różowe

11 komentarzy:

  1. mam mnóstwo Waszych kwiatków i... nie umiem ich wykorzystać:( mam nadzieję,że ta karteczka mnie zainspiruje bo jest wyjątkowo piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam kłopot. Ale próbuję dzielnie, może wreszcie się uda. A kartka jest piękna!

      Usuń
  2. Niesamowicie piękna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Kwietne szaleństwo! Piękna praca :)

    P.S. Ja mam za to inny problem z kwiatkami: po prostu szkoda mi ich zużyć tyle. Ja się lubię na nie patrzeć ;) Wiem, wiem, chyba coś jest ze mną nie tak...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka urocza, też mam problem z kwiatkami- żal mi ich wykorzystać, bo nie mam ich w takim nadmiarze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka!!! Cały ogród kwiatowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kwieciście, ale za to przepięknie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)