niedziela, 19 maja 2013

Inspiracje muzyczne - dzień 4. Przeszczęśliwi :-)


W ramach mojej części muzycznych inspiracji postanowiłam pokazać Wam ramkę/scrap przygotowany na podobraziu, którego głównym elementem jest zdjęcie z naszej sesji ślubnej. Inspiracją dla niej była piosenka mojego ulubionego zespołu, którego muzyka towarzyszy mi przez ładny kawałek życia i którego utwory bardzo często doskonale ilustrują moje uczucia. Piosenka dla mnie (i dla mojego męża chyba też ;-)) wyjątkowa, bo pierwszy raz usłyszałam ją kilka dni przed naszym ślubem i od tego momentu kojarzy mi się z   tym szczególnym dla nas dniem.

Słowa tej piosenki doskonale oddają też to, kim jest dla mnie mój mąż - wielkim wsparciem w każdej sytuacji i najlepszym przyjacielem, jakiego mogłam sobie wymarzyć :-) 


Chciałam, żeby główną ozdobą pracy było nasze zdjęcie i tekst piosenki, ale nie mogłam powstrzymać się przed dodaniem sporej kwiatowej kompozycji... Bo przecież kwiaty nieodłącznie wiążą się ze ślubami, prawda? ;-)


W bukiecie pojawiły się piękne szarotki, moje ulubione róże z tiulem i drobne, kremowe różyczki. Do tego perłowe pręciki, półperełki i cekiny, które niedługo zawitają do naszego sklepu. Listki wycięłam z papieru Just a Note #4, który intensywny zielony kolor zyskał dzięki tuszom distress. Nie mogło też zabraknąć zawijasów z lnianego sznurka, który wprost uwielbiam :-)))



Jeżeli ktoś z Was ma ochotę posłuchać piosenki, która była dla mnie inspiracją, wystarczy włączyć wideo poniżej :-)


A Wy czy też macie takie piosenki, które kojarzą się Wam z jakimiś ważnymi wydarzeniami z Waszego życia? Myślę, że na pewno :-) Jeśli chcielibyście podzielić się nimi z nami, byłoby nam bardzo miło :-)

Uściski i buziaki :-*

Ivy

Wykorzystane materiały:

- karton ozdobny "plaster miodu";
- papier Just a Note #2;
- papier Just a Note #4;
- papier Just a Note #6;
- papierowe szarotki z brokatem;
- białe róże z tiulem;
- drobne różyczki w kolorze kremowym;
- półperełki samoprzylene 4 mm ecru;
- pręciki perłowe 6 mm ecru;
- sznurek lniany, bielony;
- białe cekiny (niedługo dostępne w sklepiku Rapakivi).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)