wtorek, 16 kwietnia 2013

Zwierzaki inspirują - dzień 6

Witajcie! Temat zwierzaków potraktowałam dość nietypowo, bowiem ma wyobraźnia pogalopowała w stronę pluszaków. Zarówno mój syn, jak i córka uwielbiają takowe, mają swoje te jedyne. Temat inspiracyjny posłużył mi za dobry pretekst do wykonania małej zawieszki ze zdjęciem syna i jego osiołka. Ponad to, zdjęcie obsiadły inne insekty, skrzydlaki i czworonogi. Miało być zwariowanie i nie do końca poważnie.




A na koniec mały oczopląs :)


Użyłam:
papier Time4Joy nr 6
papier Be Optimistic nr 1
pasek Be Optimistic 2
papier Just a Note 3/6
papier Just a Note 1/6

1 komentarz:

  1. O! U mnie podobne klimaty! Co prawda insektów brak, ale ślepiaty stworek się pojawił ;)
    I też można dostać oczopląsu :)))
    Super radosna i barwna zawieszka!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)