niedziela, 14 kwietnia 2013

Zwierzaki inspirują - dzień 4: Na zielono


Witajcie!
Dziś kolejny dzień zwierzakowych inspiracji. Początkowo planowałam scrapa z moim kotem, ale że zrobienie mu przyzwoitego zdjęcia graniczy z cudem, dałam mu wreszcie spokój i poszłam przeszukać moje zdjęciowe zasoby. A co znalazłam? Pasikonika! A pasikonik to też zwierz :-) Kolorystykę scrapa postanowiłam utrzymać w zielonej tonacji, stąd jako bazy użyłam kartonu Pistachio...


... a dodatki wycięłam z zielonych papierów Time4Joy i Be Optimistic:




Pozdrawiam serdecznie ;-)

Magda (Witch_M)

Wykorzystane materiały:
- karton ozdobny Pistachio
- karton ozdobny Rough absolute white
- papier Time4Joy #6
- papier BeOptimistic #6
- pasek BeOptimistic #1



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)