piątek, 29 marca 2013

Warsztatowy albumik


Dzisiaj mam dla Was wyjątkową inspirację... a mianowicie przykładowy albumik na mój warsztat, który poprowadzę pod patronatem Rapakivi w lipcu na III Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych.


Albumik bazuje na papierach z kolekcji Be Optimistic - taj samej, którą otrzymają uczestniczki mojego warsztatu.


Główne karty mają kształt aparatu fotograficznego, ale dodałam do nich także mniejsze przekładki, które stopniowo odsłaniają kolejne strony:


Podobnie dzieje się tutaj:


Mam nadzieję, że powyższy albumik zachęci Was do wzięcia udziału w moim warsztacie, na którego temat więcej możecie przeczytać tutaj.


Przy okazji zachęcam do odwiedzenia naszego stoiska firmowego - Rapakivi będzie obecne we wszystkie trzy dni III Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych (w godzinach przeznaczonych na handlowanie).

Pozdrawiam serdecznie, życząc zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy,
Katrina

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)