wtorek, 29 stycznia 2013

Po malutku

Czasem lubię wprowadzać małe zmiany, które dodają charakteru albo go zmieniają. Ponieważ nigdy nie robiłam, a zawsze mnię nęciły takie banerki do powieszenia, dlatego pomyślałam, że ozdobię nim pokój dzieci. Najpierw chciałam zawiesić go na ścianie, ale jakoś nie wyglądało ;) a potem mój wzrok padł na szafę i oto:


Starałam się dobrać kolory, kóre nie byłyby przesłodzone i pasowały do pokoju chłopca i dziewczynki. Wybrałam odcienie niebieskiego z czerwienia, te kolory znajdziecie w najnowszej kolekcji Hot&cold. 

 Całość przyszyłam do wstążeczki czerwonej w białe kropeczki, motyw kropek pojawia się również na dwóch kwiatach, które zostały wycięte z papieru Be Optimistic#1.



Taki baner możecie wykorzystać na różnych uroczystościach, dodać do prezentu lub tak, jak ja - powiesić dla lepszego samopoczucia!

Dobrego nastroju dziś Wam życzę!

papier Hot&cold#4
papier Hot&Cold#5
papier Be Optimistic#1
wstążka w kropki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)