środa, 12 grudnia 2012

Kieszonkowy kalendarzyk

Nieuchronnie zbliża się nowy rok 2013:


Pora więc pomyśleć o kalendarzach na ten nadchodzący czas... ja wybrałam wersję kieszonkową na bazie gotowego kalendarzyka zakupionego w supermarkecie:


Okładkę okleiłam jednym z papierów Rapakivi z zimowej kolekcji Hot&Cold; po czym starałam się ją przyozdobić "na płasko", tak by spokojnie móc wrzucić kalendarzyk do torebki bez strachu, że coś się odklei::



Żeby całość mi się nie otwierała przymocowałam tasiemkę do zawiązywania mojego kalendarzyka:


I oczywiście nie zapomniałam o tylnej okładce dopełniającej kompozycję z przedniej części:


Do zrobienia mojego kalendarzyka wykorzystałam następujące materiały ze sklepu Rapakivi:

Zachęcam wszystkich do przerabiania kupnych tanich kalendarzyków na swoje własne, wyjątkowe, oryginalne mini dzieła użytkowe!
Pozdrawiam,
Katrina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)