środa, 12 września 2012

Dwukolorowe pudełko z niespodzianką

Witam Was w to środowe przedpołudnie.

Tym razem przygotowałam dla Was pudełko, w którym można schować niespodziankę. Ja schowałam w nim... cudne, różnorodne kwiaty, które można dostać w sklepie Rapakivi. Pudełko zostało mi po bucikach mojej młodszej córki. Nie za duże, nie za małe, akurat do przechowywania.


Obkleiłam go papierem z kolekcji Hectic Eclectic. Każdy brzeg poszarpałam i potuszowałam na brązowo. Ponieważ postanowiłam sobie, że pudełko będzie dwukolorowe, to do czekoladowej bazy dobrałam ciepły pomarańcz. Widać go na ozdobnych wycinankach z papieru Be Optimistic oraz na cudnym, słonecznym kwiatku.



A w środku, tak jak wspominałam, ułożyłam kwiaty, duuużo kwiatów!


Takie pudełko może tez być świetnym opakowaniem na prezent, albo na skarby, pamiątki, zdjęcia.

A Wy? Co robicie z pudełkami po butach?

Miłego dnia!

Maria/Karmeleiro

Użyłam produktów:
papier Hectic Eclectic#1
papier Be Optimistic #5
kwiat słonecznik
oraz mnóstwo innych kwiatów

2 komentarze:

  1. Kochana moja, u mnie pudełka po butach się nie marnują :D
    Zuzywam na wysyłki głównie, albo ozdabiam do celów wyższych - jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak u mnie tez na maksa sa wykorzystane pudeleczka po butach
    a twoje to chetnie bym przygarnela szczegolnie z kwiatkami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)